Minila sta dva tedna priprav na Portugalskem. Čeprav smo na pripravah v »toplih krajih« v resnici tukaj ni počitniškega vremena. Imamo med 10 in 15 °C, poleg tega pa ves čas piha. Jaz bi z veseljem imela še 15 stopinj več. Obožujem toplo vreme in me vročina ne moti. V resnici pa je taka temperatura idealna za tek. Telo se med tekom brez težav ogreje, potem pa ostaja na optimalni temperaturi in se ne pregreva. In res se tukaj na treningih zelo dobro počutim. Konec koncev sem tudi svoj trenutni državni rekord na 3000 m zapreke odtekla pri taki temperaturi (junija v Oslu na Norveškem je bilo na štartu okoli 12 °C). In vseeno je ravno dovolj toplo, da lahko treniram v kratkih hlačah, tako da sem srečna😊

V drugem tednu sem naredila malo manj kilometrov, so bili pa ti zato hitrejši. V petek smo imele spet zanimiv dan z dvema močnejšima treningoma v enem dnevu. Dopoldne sva s Klaro odtekli 5 km tempo tek (3.21/km), popoldne pa sem naredila 10x 300 na stadionu. Take dni imam najraje. Ker rada treniram in obožujem občutek utrujenosti in zadovoljstva po opravljenem treningu.

Sobota je bil dan za fitnes in spet je sledil močan muskl fiber, ki ga čutim še danes (4 dni kasneje). Včasih nisem marala treningov v fitnesu. Zdaj pa vem, da je tudi to pomemben del dobre fizične pripravljenosti tekača in cenim tudi te treninge. Poleg tega so nekatere vaje zabavne. Ena mojih najljubših za biceps (zadnjo ložo) je vaja s TRXom, pri katerih moram biti osredotočena tudi na stabilizacijo telesa.

Vaja za biceps s TRXom. Eno nogo imam zataknjeno v TRX ter jo krčim in iztezam. Pri tem je pomembno, da boki ostajajo visoko. Da treniram še stabilizacijo, delam brez pomoči rok.

V nedeljo je bil na vrsti trening hitrosti na stadionu. 9x 120 šprint z dolgimi pavzami. Trening hitrosti ni med mojimi najljubšimi. Sem se pa v zadnjih letih s treningom pri Tevžu naučila uporabljati bolj šprinterski korak. Zdaj se pri šprintih počutim hitro in mi je tudi tak trening zabaven. Včasih pa sem se pri šprintih mučila in se mi je zdelo, da se nikamor ne premaknem.

V ponedeljek je sledil sprostilen dan. 100-metrski ritem teki na stadionu. Pri tem treningu predvsem razmišljam o tehniki teka in iščem dobre občutke v nogah. To je zelo pomembno, saj je bistvo teka premagati določeno razdaljo s čim manj truda. Z lahkotnim korakom bom hitrejša kot s tekom na silo.

V torek pa je bil na vrsti najtežji trening na stezi. 3x 1600 z menjavanjem ritma vsakih 200 m. Hitro – malo manj hitro. Trening je bil zaradi menjavanja ritma zanimiv in je minil veliko hitreje kot »navadne« 1600ke. Prvi dve seriji mi je uspelo narediti tako, kot je naročil Tevž in sem se še kar dobro počutila. V zadnji seriji pa sem zelo trpela. Na srečo mi je Klara pomagala, da sva obdržali pravi tempo. Na koncu sva bili zelo utrujeni, ampak zadovoljni.

Aquajogging seveda ostaja del našega treninga. Ko smo iskali kraj za priprave, je bil eden od pogojev tudi možnost uporabe bazena. Mimogrede, na Portugalskem so plavalne kape obvezne. In očitno tudi v večini drugih držav. Ker v Sloveniji ni take navade, seveda nismo imele plavalnih kap sabo. Na srečo nam jih na bazenu vsakič prijazno posodijo. Na voljo imajo tudi pasove za aquajogging, tako da nismo rabile na Portugalsko prinašati svojih.

Po drugem tednu sem malo manj utrujena kot po prvem. Ampak vem, da me čaka še zelo naporen zadnji teden. Z napredkom sem zelo zadovoljna in zaradi tega še bolj motivirana. Poleg tega imam tukaj res vrhunske pogoje za trening in jih želim dobro izkoristiti. Vseeno pa že zelo pogrešam mojega moža in odštevam dneve, da se vrnem domov😊


0 Komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja